26-453 חוזרת מן המתים: פרק מאה עשרים ושלושה – הצביעה ט'.

הרשימה שלהלן היא עדות ומזכרת לקוצר ידה של מצלמה, ולתעתועיה – לפחות כשהצילום נערך ללא אמצעי תאורה נאותים: הללו יכולים להימצא אולי באולפן משוכלל, אבל אינם בידיי, בוודאי לא תוך ביקור בחדר הצביעה שבסדנה.

התבוננו בהם אם כן, כהצעה, כרמז לגוון, וכאבן דרך בהתקדמות הפרויקט.

בשבוע שעבר נצבע הרובר ב-MARON D704

maroon

Body sprayed with maron D704

וביום שישי באנו להתרשם. וזה מה שראינו, כפוף למגבלות הנ"ל:

maroon1

וגם זה:

maroon2

ומזווית אחרת, אפלה במקצת:

maroon3

ועוד מבט:

maroon4

ומזווית נוספת, סמוקה (רואים את הצלם הנושא את מצלמתו אל-על?):

maroon5

ואחרת:

maroon6

עם פלאש הצבע משנה גוון. וכך זה מלפנים:

maroon7

ומהצד: (זוכרים את ציר הדלת הסורר? )

maroon10

אחרי שהצבע התייבש במשך יומיים הוחל בשיופו לקראת שכבת הלכה. השיוף נערך בנייר מס’ 1500 שהוא נייר עדין גרגרים ביותר, ומטרתו כפולה: א – להגיע למשטח עם גליות עוד יותר קטנה (הגליות תמיד קטנה מגודל הגרגרים), ב – לאפשר אחיזה טובה יותר לשכבת הלכה. שכבת לכה הנצבעת על משטח צבע חלק נוטה להתבקע בעיקבות שינויי טמפרטורה עזים ומהירים. מבט מהצד לאחר שפשוף ב 1500:

sha2

Re-polished before lacquer coating

ומאחור:

sha1

מלפנים:

sha3

מהצד השני:

sha6

ומלמעלה:

sha7

אבל עוד לפני הלכה יגיע תורו של פס-הזהב. בשנת המודל 1947 עוטרו המכוניות שנצבעו ב- maroon בפס זהב דק, כזה:

kav

Our model for the golden line

או כזה:

kav1

Another version

וכדי לצבוע אותו כהלכה, יש להרכיב קודם לכן את מכסה המנוע במקומו. אבל כדי להרכיב את זה כראוי, יש להרכיב את הכנפיים הקדמיות, את מעטה הרדיאטור ואת מכסי הצד.

twelve5

First we need to put correctly the hood in its place

ואלה יושבים על תפסים מיוחדים, ומצופים ברצועות בד חזקות המוצמדות אליהן במסמרות:

ולא נצפה אותם בבד לפני שייצבעו, נכון?

זו המשימה לעכשיו.

NEXT: הצביעה י'.

PREV:  http://wp.me/pXLKy-1gk