צבע חדש לרובר הירוק – סוף.

עד שיסתיים לו פרק הצביעה, נשארו עוד כמה דברים קטנים לעשות. הראשון בהם הוא השלמת "הקו העדין" (fine line) המעטר את הרובר סביבסביב. אין טעם לעשותו לפני שמכסה המנוע מותאם לכל פרטיו ודקדוקיו; וגם זה קרה. בהעדר ציירי שלטים (הנעזרים ב"מקל הציירים") הדרך שנותרה בידינו היא להשתמש בנייר חיפוי (masking tape) מיוחד המיוצר על ידי חברת 3M למטרה זו. מדביקים אותו בדייקנות בתוואי המבוקש, ואז ניתן "לקלף" מתוכו רצועה ברוחב המבוקש, במקרה שלנו – 3 מ"מ.

pas1

ולצבוע. וזה מה שמתקבל אחרי שהצבע מתייבש:

pas2

הרי המכונית בתאהצבע אחרי הסרת התחבושות:

tazeva

כזכור, הדלתות פורקו לגורמיהן ועכשיו, כשהורכבו, הגיע הזמן להרכיבן מחדש. תיארנו כבר את הרכבת ידיות הפתיחה ועוגניהן (strikers). עכשיו הגיע תור מנגנוני הרמת\הורדת החלונות. ראשית הודבקו יריעות "נייר זפת" בתוך הדלתות, לשיכוך תהודות וקולות של חבית ריקה העלולות לעלות מהן בלעדיו. במקור, ריססו ברובר את פנים הדלתות בעיסת אסבסט למטרה זו – אבל לא היתה בכוונתנו לחזור על שגיאה זו

הרי אחד המנגנונים, תוצרת ווילמונטבריידין כמובן.

maganon

גם מגביל פתיחה חדש ומקורי הורכב; חיוני במכונית בכלל ובמכונית עם "דלתות התאבדות" – על אחת כמה וכמה.

magbil

זהו. המכונית עולה פעם נוספת על ה"ליפט" לשימון מערכת הבלמים וכו'. הנה היא לפני ואחרי:

gavoha

gavoha1

עוד בדיקה של תיאום מכסה המנוע:

michse1

והמכונית מוכנה לצאת לדרך, לקבלת אישורי הבטיחות ול"טסט". קצת חששתי, כי על המכונית הורכבו פנסי "לוקס" המקוריים, הסימטריים. שנים רבות לא היה מותר להשתמש בפנסים אלה בארץ, אך לאחרונה שונו התקנות. לא הייתי בטוח כי אנשי "מכון אלן" מודעים לכך, אבל הם לא אמרו מילה. הטסט עבר איפוא ללא בעיות וסוףסוף חזר הרובר הביתה. הרי כמה תמונות מקבלת הפנים:

front1

anfes1

 

front2

 

anfes2

 

rear1

PREV