26-453 חוזרת מן המתים: פרק מאה וחמישים – הריפוד ז'.

הריפוד מתקדם. אמנם עקב בצד אגודל, אמנם לאט-לאט, אבל מתקדם. תאורת הפנים כבר הורכבה, ונבדקה.

pnimi

Interior light

שיפוץ המנורה תואר בזמנו כאן.

בסיס העץ אליו מחוברת המנורה הוכן ונקבע במקומו עוד לפני שנמתח הגג. גם הצמה המזינה את המנורה נמצאה שם זה מכבר. איגור אמר שכמו הנמר הצעיר נמיר בשעתו, הוא יודע לעשות הכל חוץ מלערוך חיבורי חשמל. אי לכך חיברתי אני את המנורה לצמה, ואיגור הצמיד אותה לתקרה, פונה לאחור, כיאות. מכסה המנורה מוצמד לבסיסה בשני ברגי BA6 זערורים, שקל מאד לאבדם וקשה מאד להשיג להם תחליף. ההרכבה נסתיימה בשלום.

orp

הכוונה בבחירת הזווית הזו היא לא להפריע לנהג לנהוג גם כשהאור הפנימי דולק; אישוניו ישארו מורחבים ויאפשרו לו ראיה טובה בלילה.

מהתקרה אנו פונים לרצפה. השטיחים עשויים משתי שכבות: השכבה הראשונה היא שכבת לבד, המשמש לבידוד, ומעליה השטיח החום עצמו, אותו שטיח המשמש גם לציפוי החלק התחתון של המושבים.

riz1

Carpets

השטיחים הפרושים לפני המושבים האחוריים ניתנים להוצאה קלה מן המכונית לניעור ולניקוי. השטיחים הנמצאים תחת הכסאות הקדמיים מקובעים למקומם על ידי מסילות הכסאות. בין כל מסילה ורצפת המכונית נמצא סרגל מעץ לבוד המגביה אותו, וגם מוסיף גמישות כלשהי לחיבור. ללא סרגל זה אי אפשר להכניס את הכסאות למקומם.

כך זה נראה מן הדלת הקדמית הימנית:

rizpa

A playwood layer between the front chairs rails and the floor

וכך מהדלת האחורית השמאלית:

rizzad

גם תור קיר האש וסביבותיו הגיע. ראשית מצופה צידו הפנימי, זה שבתוך תא הנוסעים, בלבד.

leved

The firewall too is coverd with felt first

על הלבד בא שטיח, ומשני צידיו פנל מצופה עור המבודד את תא הנוסעים מהמרכב.

shtia1

Next: side panels and carpets

שטיח זה הוא חלק מאיטום מוט ההגה (החלק השני עשוי מגומי ונמצא בתוך תא המנוע).

shatia2

שימו לב לשני הפקקים הנמצאים על מכסה הגומי של תיבת ההילוכים. העליון נועד לאפשר מילוי שמן בתיבה, והנמוך יותר, בצד, לאפשר גישה למדיד גובה השמן של התיבה. השטיח שיכסה את המכסה יצויד ברוכסן שיאפשר גישה נוחה לפקקים הללו.

במקרה הלא משמח שמתעורר הצורך לטפל במצמד או בתיבת ההילוכים ורוצים לעשות זאת ללא הוצאתם עם המנוע, או להיפך, מעוניינים להוציא את המנוע ללא תיבת ההילוכים, יש לפרק את חלקו התחתון של קיר האש, כדי להגיע לזר הברגים של בית-הפעמון. לכן הכרחי להצמיד את השטיחים הללו למקומם על ידי ברגים ומהדקים, וללא דבק. אם יודבקו למקומם יהיה סיכוי רב שיפגעו בעת הפירוק, וחבל.

ועכשיו, סוף-סוף, הגיע תור "תא הכפפות".

הוא מוכנס בזהירות למקומו:

glove

The gloves shelf is carefully put in place

עכשיו ניתן גם לחבר את כבל ההתנעה מקר לקרבורטור, וגם לבדוק כיצד נכנסת מגירת כלי-העבודה למקומה:

tool

Even the tools tray turn

NEXT:  הריפוד ח'.

PREV: הריפוד ו'